Fifa 11 si PES 11 vor aparea si pe PLAYSTATION 2 !!!

Posted: Iulie 8, 2010 in jocuri, News, Sport
Etichete:, , , , , ,

De astazi este oficial, cei de la EA Sports au anuntat ca Fifa 11 PC va folosi engine-ul next gen. Asadar, dupa mai bine de 4 ani in care varianta pentru PC a batut pasul pe loc, versiunea PC a Fifa 11 reintra in randul versiunilor pentru Playstation 3 si Xbox 360. Dupa mai bine de doi ani, timp in care a fost in stadiul de dezvoltare, engine-ul next-gen a fost optimizat pentru PC, aducand tuturor fanilor Fifa 11 gameplay-ul, grafica si toate modurile de joc de pe console.

Producatorul Kaz Makita a declarat ca din acest an, jocul ce a castigat peste 50 de premii si a fost numit cel mai bun simulator sportiv pentru console, vine si pe PC, aducand toate caracteristicile si facilitatile oferite an de an pana acum pe Xbox 360 si Playstation 3.

Fifa 11 va fi lansat si in Romania pe 1 octombrie pe urmatoarele platforme: PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PC, PlayStation 2, Nintendo DS si PSP.

Stiu ca stirea pare incredibila.Adica eu si cu siguranta toti posesorii de ps2 au incetat sa mai spere la un nou joc dar mai la Fifa 11.Am aflat stirea de pe siteul oficial EA Sport deci nu cred ca este o pacaleala:http://www.easportsfootball.co.uk/news/item/file/FIFA-11-PC-Announcement.

TZUTZU

MINUNE!!!

Si PES 2011 va aparea in versiunea pt PS2.Gata.Nu mi-l mai vand:).Dovada:http://www.eurogamer.net/articles/pes-2011-announced-detailed.
In primua fraza.

PLAYSTATION 2’S NOT DEAD!!!

Tot TZUTZU

Comentarii
  1. ramane de vazut daca fifa 11 pc va fi ng dar daca nu va fi va fi un dezastru pentru posesori pc nustu ce sa cred dar si pes 11 a avansat foarte mult vazand gameplay am vazut si fifa 11 pc gameplay dar tot nustiu sigur

  2. cristian e spune:

    frate daca astia baga aceeasi versiune ca pe console eu de ce dracu am mai dat 13 mil pe ps3? e corect asa?

  3. cristian e spune:

    nu mi se pare corect dar asta este lumea asta imputita

  4. cristian e spune:

    mie cine imi deconteaza PS3-UL?

Lasă un răspuns

