Parazitii – Arde

Posted: Iunie 9, 2010 in Lectia de Muzica, News
Etichete:, , , , ,

Se pare ca Parazitii vor sa ne arate ca n-au disparut de pe piata Hip-Hop din Romania.Dupa parerea mea, melodia „Arde” e mai diferita decat ce faceau ei in trecut, are un sound reggae.Noul lor album va aparea pe data de 15 iunie cu Gazeta Sporturilor si va include 12 piese…Dar totusi,cel putin piesa aceasta, nu mai suna la fel de bine ca cele vechi si imi pare foarte rau ca nu mai fac piese la fel de bune ca pana acum. Cand am auzit ca Parazitii au lansat un single,eram in culmea fericirii , dar cand am ascultat ce au lansat eram tot fericit da intr-un fel dezamagit.Au inceput sa colaboreze cu necunoscuti si sa-si piarda stilul care i-a consacrat.Dar,din alt punct de vedere era si timpul sa isi schimbe sound-ul ala vechi,iar melodia este destul de ok, si de Mr. Levy n-am mai auzit pana acum dar refrenul cantat de el suna destul de bine.

König

Lasă un răspuns

