Bancuri cu blonde

Posted: Martie 20, 2010 in Bancuri, funny
Etichete:,

Dupa un an de succes la o firma de management s-a dat o petrecere. Angajatii se distrau, beau, mancau si isi faceau de cap. Au inceput sa spuna bancuri, cele mai multe cu blonde. Vicepresedinta firmei era blonda. Dupa cateva bancuri extreme nu a mai rezistat si a plecat. In drum spre casa vede din masina o blonda intr-o barca vaslind in lanul de grau. Aceasta, furioasa se da jos din masina si incepe sa strige la cea din lanul cu grau: – Nenorocito, numai din cauza ta si a celorlalte se fac bancuri pe seama blondelor! Daca as sti sa inot as veni la tine si te-as bate de sa chiui!

Suna blonda la CFR:

-Imi spuneti va rog cat face trenul din Tg.Mures pana in Bucuresti?

-O secunda…

-Multumesc!!!

Erau candva doua curve blonde care au fost arestate de politie. Cand a sosit ziua eliberarii un politist le-a intrebat:

-Voi ce o sa faceti pe viitor?

– Eu am sa ma duc sa ma f*** unu’ bine de tot.

-Iar tu?

– Eu am sa ma marit si vreau sa fac un baiat care sa ajunga fotbalist si sa rateze cu poarta goala.

– Bine, dar de ce?

– Ca sa strige galeria ,,baga-mi-as p*** in ma-ta !”

I: Care este diferenta dintre blonde si verbe?

R: Verbele pot fi si neregulate!

Doua blonde, una la volan, semaforul rosu, se opresc:
– Ai vazut ce rosu frumos?!
– Da… superb…
– Da’ uite ce galben fain…
– Aha…
– Da’ uite ce verde misto…
– Da, asta chiar e super…
– Aaa…iar asta rosu, l-am mai vazut, hai sa mergem!

Doua blonde erau intr-un bar si sarbatoreau de zor. La un moment dat barmanul le intreaba:
– Sunt si eu curios, de ce sunteti atat de bucuroase?
– Am reusit sa terminam un puzzle in 6 luni!!
– Pai si ce, asta e motiv de bucurie?!
– Desigur, caci pe cutie scria 3-5 ani!

– De ce se baga o blonda in coltul camerei cand ii este frig?
– A auzit ca acolo sunt 90 de grade.

I: Cum tii o blonda ocupata toata ziua?

R:O pui intr-o camera rotunda si ii spui sa stea in colt

R2:Scrii pe ambele parti ale unei foi „Citeste pe verso”

Intrebare: Daca o blonda si o bruneta cad -simultan- de pe un bloc cu 10 etaje, care ajunge prima jos?
Raspuns: Bruneta! Blonda se rataceste!…

O bruneta, o roscata si o blonda merg sa testeze detectorul de minciuni.
Bruneta:
– Ma gandesc ca am o vila…
– BEEP! Minti!
Roscata:
– Ma gandesc ca am un jeep…
– BEEP! Minti!
Mlonda:
– Ma gandesc…
– BEEP! BEEP! BEEP!…

Intrebare: Ce face o blonda in desert?
Raspuns: Sterge praful!…

I:Ce vezi in ochii unei blonde?

R:Ceafa

Intrebare: Cum tii o blonda ocupata?
Raspuns: Ii dai o punga de bomboane ‘M+M’ si o pui sa le aseze in ordine alfabetica.

Cherry

Lasă un răspuns

