Bancuri bula la scoala

Posted: Februarie 28, 2010 in Bancuri, funny
Etichete:,

– Asculta Bula, vreau sa-mi marturisesti adevarul. La cate examene ai picat?
– Tata draga, cu cel de maine la toate!

La şcoală profesoara îi pune pe elevi să facă propoziţii cu verbul „a ţese”. Primul:
– Mama ţese la gherghef.
Al doilea:
– Tata ţese un covor.
Bulă:
– Eu am nişte chiloţi largi…
Profesoara:
– Bine Bulă, dar care-i treaba? Să nu spui că ţi i-a ţesut maică-ta…
Bulă:
– Nu, dar ţ’ese p*la prin ei.

Bulă este întrebat la ora de religie de către preot:
– Bulă ţi-ai zis aseară rugăciunea înainte de culcare?
– Nu, asta o face întotdeauna mama pentru mine.
– Şi ce zice ea pentru tine?
– Doamne-ajută că eşti în sfârşit în pat!.

– Bulă, vrei să spui că nu te-a ajutat tatăl tău la rezolvarea problemei?
– Nu m-a ajutat.
– Dă-ţi cuvântul.
– Mi-l dau. Nu m-a ajutat, a rezolvat-o singur.

Bulă la ora de anatomie. Învăţătoarea:
– Bulă ce-i ăla penis?
– Nu ştiu doamna profesoară!
– Păi, să te duci acasă să întrebi pe ai tăi şi mâine să-mi dai răspunsul.
Se duce Bulă acasă şi o întreabă pe maică-sa:
– Nu ştiu Bulă, întreabă-l pe tata.
– Tata ce-i ăla penis?
– Ce vezi tu că-i pe masă, ăla îi penis.
Vede Bulă pe masă o lămâie, o pune-n buzunar şi se duce la şcoală. La şcoală profa îl întreabă. Da Bulă face:
– Să v-o arăt?
– Nu mai Bulă, lasă, după ore…
După ore profa îi zice:
– Arat-o mai Bulă.
– Păi ştiţi doamna profesoară i s-a făcut rău colegei mele de bancă şi i-am dat s-o sugă.

– O astfel de notă merită o bătaie bună! Zice lui Bulă taică-su.
La care Bulă:
– Ştiu eu unde locuieşte profesorul. Mergem acuma?..



Profesorul: Care este înţelesul cuvântului căsătorie?
Bulă: Tata zice că nu este cuvânt, ci o condamnare!

Ora de zoologie:
– Bulă îmi poţi numi cinci animale care trăiesc în Africa?
– Da. Patru elefanţi şi o girafă…

Învăţătoarea vine la clasă şi întreabă:
– Copii nu ştiţi de ce a murit lucrătorul care renova şcoala?
La care Bulă:

– Eu ştiu.
Învăţătoarea:
– De ce mai Bulă?
– Pentru că l-a înjurat pe Dumnezeu. A spus: Bulă fu*u-ţi Dumnezeii mătii nu mai mişca scara c-o să pic.

Cât face 5+6? Îl întreabă profesorul pe Bulă.
Bulă bagă mâna în buzunar şi zice:
– 11!…
– Bravo Bulă înseamnă că ai mai învăţat! Zice profesorul.



– Mama, azi l-am oprit pe Georgescu să-i facă o farsă domnului profesor.
– Frumos din partea ta, Bulă. Cum a fost?
– Să vezi: Georgescu a pus pe scaunul de la catedra o pioneză. Când domnul profesor era cât pe ce s-o atingă, i-am tras repede scaunul.

La ora de religie preotul întreabă:
– Bulă, îţi spui înainte de masă rugăciunea?
– Nu domnule Părinte, numai atunci când avem ciuperci la masă…

Bulă la ora de gramatică. Profa întreabă:
-„Învăţatul face bucurii”, ce caz e acesta Bulă?
– Un caz nefericit, doamna profesoară…

Bula la scoala,in fiecare pauza vorbea prostii.Fetele au rabdat cit au rabdat,dar pina la urma i-au spus invatatoarei.Aceasta le-a sfatuit ca atunci cind il aud vorbind prostii,sa iasa repede din clasa.Intr-o pauza,Bula striga in gura mare:
-fetelor,la coltul strazii s-a deschis o casa de toleranta. Acestea au iesit rapid din clasa.
-Nu va grabiti asa,inca nu s-a facut inaugurarea.

Bula intarzie jumate de ora la scoala…
Ivatatoarea:Bula de ce ai intarziat atat… ?
Bula: Am ajutat o batranica sa coboare din troleu
Invatatoarea: dar jumate de ora..!!?
Bula:Daca nu vroia sa coboare!!!!!

Cherry

Lasă un răspuns

