Lady gaga sperietoare de ciori :))

Posted: Februarie 26, 2010 in funny
Etichete:, ,

Cred ca asta trebuie  lady gaga sa faca  in loc sa „cante” =))

Am gasit  asta pe click =)):Excentrica cântăreaţă Lady Gaga a devenit sursă de inspiraţie pentru un fermier britanic. Nu, acesta nu se apucă de cântat, ci inspirat de costumaţia solistei de la Brit Awards a construit o sperietoare de ciori pentru a-şi salva recoltele, relatează Daily Mail.

Fermierul Nigel Britten cauta o soluţie pentru a alunga păsările care se hrăneau cu recolta sa grâu.

Inspiraţia l-a lovit săptămâna trecută când a văzut-o pe Lady Gaga la Brit Awards.

„Râdeam de rochia purtată de Lady Gaga şi de peruca ei bizară. Logodnica mea a glumit spunând că ar trebui să fac o sperietoare de ciori care să arate ca ea. Atunci am râs dar apoi m-am gândit că e o idee foarte bună. Până acum am folosit sperietori tradiţionale însă păsările s-au obişnuit cu ele şi nu mai dau rezultate”, a povestit Nigel.

Fermierul a spus că a pus pe câmp sperietoarea Lady Gaga săptămâna trecută iar rezultatele au fost impresionante. „Probabil că păsările s-au speriat de ea pentru că nu s-au mai apropiat de recoltă. Ştiu că nu e sperietoare obişnuită dar funcţionează. Trebuie să mă adaptez”, a adăugat Nigel

…Arata mult mai bine decat originalu =))

Cherry

UPDATE: Foarte tare faza, eu am auzit primu’ de Lady „Cra Cra” de la Radio21.

Lasă un răspuns

