Cannabia

Posted: Februarie 19, 2010 in About Us, funny
Etichete:, , ,

Asa deci azi am fost prin unirii cu idiotii si am mers sa belim ochii la magazinul bio de prin zona.Ne-au uimit preturile halucinante dar si berea facuta de produse halucinante(Mai exact berea contine extract de canabis)Berea se nume cannabia asa ca am luat una.Berea a costat vreo 6 lei.Au comentat putin alea de la magazin ca suntem prea tineri sa bem produse alcoolice.(Deci pe ea o durea in c*r ca noi tocmai cumparam un produs care continea canabis).Am iesit din magazin si am desfacut-o.Era buna.Nu extraordinara dar buna..Cannabia Rulzz

TZUTZU

add: De acord canabia rules!!!Cred ca ii singuru lucru de pe acolo care ii fain si nu costa mai mult decat tre adica pana mea o ciocolata BIO costa dublu decat aia normala :)) PT  3 litere Bio pretu ii dublu :)) si aia de la guvern care is varza app.  vor sa mai puna si taxa fast food daca ar avea pretu normal mancare  bio  care se spune ca ar tre noi so mancam  ar fi OK ..cum ii si in alte tari ..ma rog acu nu ma pun sa fac politica :)) mesaju era canabia rules:]

Cherry

Lasă un răspuns

