Intamplare in parc

Posted: Februarie 7, 2010 in funny, Plangeri si reclamatii la adresa poporului roman
Etichete:, ,

Fratilor…am fost azi in parc si ghiciti ce…era un baiat cu un buchet de flori [ pe care cred ca le-a cules ca nu prea arata a buchet cumparat 🙂 ], rosu la fata…si se uita ca un disperat la o fata care statea cu prietenle ei la o banca mai incolo…Mi s-a parut foarte interesant asa m-am asezat si eu pe o banca din apropiere sa vad ce urma sa se intample. A stat retardul si s-a holbat vre-o 10 min si si-a facut pana la urma curaj si s-a dus la ea [ cu un mers din ala de RoboCop =)) ]. Fata se uita foarte mirata la el…desteptul a incercat sa scoata un cuvant dar s-a inecat :). I-a intins florile si nu a adaugat nimic in plus [ adica nu a mai zis nimic]. La care fata si prietenele ei incep sa rada si se ridica si pleaca…Dezamagit si rusinat in acelsi timp [cred… 😀 ] a plecat si el in directia opusa…Deci ce oameni…in loc sa se duca cu buchetu ala la ea [ 🙂 ] mai bine se ducea direct,fara buchet,sa ii zica ceva de genu : ” Sunt un poponar, vrei sa fim prieteni ? 🙂 „. Eu sincer cred ca are acelasi efect.Daca vroia sa intre in vorba cu una dintre fete se ducea acolo,vorbea cu una dintre prietnele ei despre ceva [ vreme,politica,data…] si dupa aceea ii facea un compliment celei cu care vroia sa se bage in seama 🙂 Dar in fine,nu am facut postu’ asta ca sa va dau sfaturi de genu…sau ba da! Ce reiese din cele povestite mai sus ? NU FACETI ce a facut si respectivul [retard] !!! Si apropo,eu cred ca am fost ales de dumnezeu sau ceva de genu,sa vad asta, pentru ca asa prosti rar vezi 🙂

-Dj König

Add: Eu cred ca baiatul o vrut sa fie de moda veche.Numa ca nu are cu cine :)) Eu cred ca fata respectiva trebuia sa fie mai draguta si sa ii zica in particular   mersi da nu ma interseaza sa fim doar prieteni etc  texte de genu :)) Baiatu trebuia sa aiba mai mult curaj adica c drq?!no guts no glory  dar sa ii dea florile cand era singura ca asa  banuiesc ca ea o reactionat mai aiurea din cauza lu  alea  :)) oricum  mult mai bine era daca vorbea cu  ea cum a zis DJ König. Foarte tare sa stai in parc si sa vezi asa ceva :))

Cherry

Lasă un răspuns

