Ziua unei colege, si despre viitorul meseriei de prostituata:D

Posted: Ianuarie 31, 2010 in About Us, Web Log
Etichete:, , , , , ,

Deci fratilor, io si Dj König am fost la ziua unei colege. Cand ne-am intalnit in oras sa-i luam un cadou, petrecerea deja a inceput(tipic pentru noi). Era sambata si bineinteles ca in majoritatea locurilor era inchis. Ne-am hotarat sa mergem in Indra, un magazin cu tot felul de chestii exotice, si foarte amuzante. Bineinteles, Dj König era in pana de idei si de fiecare data cand ma pregateam sa cumpar ceva el cumpara exact acel lucru(un sombrero si un boomerang) inaintea mea. M-am ofticat un pic(mai mult), si i-am cumparat si eu ceva(un dream catcher).

Am ajuns la Petrecere cu maimult de o ora intarziere, si am comandat ceva de mancare. Apoi genialele noastre pizde au venit cu o idee…….adevar sau provocare pe mozoale… Si acum cateva citate: Andreea G.:”Io is singura care so mozolit cu toata lumea pana acum!” Dj König:”Si banuiesc ca stii ca asta spune ceva despre tine!”

Diana:”Hai sa facem ceva interesant!” Dj König:”Hai sa facem un copil!!!”

In rest, ofticari mari din partea tuturor fetelor, si mai ames din partea unui baiat(nu sunt sigur daca e chiar baiat, dar daca asa sustine, hai sa-l credem), pe nume Mihai/ela, care dorea neaparat sa vada mozoale intr-e baieti….Nebunaticule!!!. Daca chiar dorea material de excitatie putea sa se duca in Club Savage(gay club), ca era la 10 minute de mers pe jos…apoi a urmat un recital muzical din partea mea(banusiesc ca Dj König nu se lasa pana nu uploadeaza filmuletul), partea cea mai scarboasa, dar si funny, Dj König facea be bar-tenderu. Ce-o iesit sunt sigur ca va uploada.

Ce sa zic, asta e generatia urmatoare de artisti, de bar-tenderi, de gay si prostituate.

P.S.: Astept pozele

-So Low

Lasă un răspuns

