Retardat Paranoic

Posted: Ianuarie 18, 2010 in About Us
Etichete:, , ,

Deci ieri am fost toti idiotii la McDonald’s,am comandat,ne-am pus la masa
si discutam despre ziua respectiva.La masa de langa noi erau niste studenti
care se pregateau sa plece si la un moment dat unul dintre ei a zis ca si-a pierdut
carnetul de studentie.Noi fiind niste „idioti” am inceput sa radem.Studentul respectiv
si-a cautat carnetul prin buzunare si ghiciti ce…nu il gasea.Ne-am terminat mancarea,ne-am ridicat
sa plecam si vine studentul respectiv la noi si ne zice ca poate noi il l-am furat [carnetul].Intr-un fel ne-a socat…
deci cum,un retardat care si-a pierdut nu stiu ce rahat de carnet ne acuza pe noi ca l-am
furat pentru simplul fapt ca am stat langa el.Noi logic ca am negat totul,dar era de asteptat
sa nu ne creada…A inceput sa il controleze in ghiozdan pe So Low,iar TzuTzu si Cherry „au avut
aceeasi soarta”,dar cand „a venit randul meu” i-am zis ca nu sunt de acord sa ma controleze si pe mine
in ghiozdan.A stat si ne-a repetat obsesiv ca noi i l-am furat [carnetul] ,si dorea
sa il las sa imi controleze ghiozdanul,iar eu ii repetam tot obsesiv ca nu sunt de acord.
Pana la urma eu ma plictisisem si am hotarat sa chem politia,dar chiar inainte sa sun,au apurut carnetele
ca prin magie…erau la el in buzunar si dupa so mai pus si sa le numere :)) PARANOIA :))
Concluzia este ca nu mai poti sta linistit la McDonald’s ca apare cate un retardt paranoic care
te acuza de nu stiu ce furt sau orice alta chestie de genu…

-Dj König

ADD: Paranoicu o cautat carnetul  in cutiile de la cartofii prajiti si hamburgeri:))…cherry

Lasă un răspuns

